Vi tillämpar förskottsbetalning.

Samtliga bokade körlektioner ska vara betalda INNAN första körtillfället! Det går bra att betala med kort, kontanter eller att ansöka om räntefritt lån via Resurs Bank.

bankgirot-logo
- Insättning på vår Bankgiro nr: 706-3613 (OCR: Ditt namn och ditt personnummer)
Swish-logo1
- Vi tar emot Swish på nr: 123 466 0247 (Ange ditt namn och ditt personnummer som meddelande)

Utbildningspaket

Alla våra utbildningspaket, för både manuell och automatväxlad bil, skräddarsys efter elevens önskemål.

PaketPrisBeskrivning
Paket 17000:-10 körlektioner á 40 min inkl. riskettan, halkbana, teorifrågor och teoribok online.
Paket 211900:-20 körlektioner á 40 min inkl. riskettan, halkbana, teorifrågor och teoribok online.
Paket 315900:- 30 körlektioner á 40 min inkl. riskettan, halkbana, teorifrågor och teoribok online.
Paket 420600:- 40 körlektioner á 40 min inkl. riskettan, halkbana, teorifrågor och teoribok online.

Körlektioner

KörlektionPris
1 körlektion á 40 min520:-
6 körlektioner á 40 min3000:-
12 körlektioner á 40 min5900:-
24 körlektioner á 40 min11600:-

Kurser

UtbildningPris
Riskettan (Riskutbildning del 1)400:- /deltagare
Riskutbildning 2: (Halkbanan)2100 :- /deltagare
Utbildningskontroll á 50 min*700:-
Handledarkurs (Introduktionsutbildning)400:- /deltagare

* Utbildningkontroll (UBK) När man börjar närma sig slutet av sin utbildning hos oss så bokar vi in en utbildningskontroll. Denna "körlektion" är utformad för att eleven ska få en känsla av hur det är att köra upp, men även för lärarna att kunna kontrollera om de tycker att eleven kommit tillräckligt långt i sin utbildning för en uppkörning. Eleven får ingen hjälp under denna lektion utan den ska köras självständigt precis som på uppkörning. Ca 35 minuter effektiv körning samt ca 15 minuters bedömningssamtal.

Teori och testmaterial

**Teori och tester på Trafikskolaonline.se, giltig så länge du är aktiv elev hos oss.

MaterialPris
Bokpaket
kurslitteratur för B-körkort
500:-
Bokpaket, engelska eller arabiska
The complete book package for driving licence category B
800 :-
Teorifrågor och teoribok online i 12 månader**600:-

Bil

Lån av bilPris
Skolans bil1900:- (Inkl. 50 min övningskörning (uppvärmning). OBS! För att få låna bilen måste du först bli godkänd i utbildningskontroll.)

Provavgift på Trafikverket (Betalas till Trafikverket)

ProvPris
Kunskapsprov (Teoriprov)325:-
400 :- (Efter 18:00 och Helg)
Körprov (Uppkörning)800:-

DELBETALNING

Räntefri delbetalning

Vi kan erbjuda dig räntefri delbetalning på ditt körkort.
Det innebär att du kan betala för din körkortsutbildning räntefritt under en viss tid på vår trafikskola.

Ett väldigt bra alternativ för dig som inte har möjlighet att betala stora summor på en gång.

Vi erbjuder finansiering i samarbete med Resurs Bank enligt villkor nedan

- Du måste vara 18 år fyllda.
- Om du har ett jobb kan du låna upp till 50.000 kr. Om du är student kan du låna upp till 15.000 kr. Minsta lånebelopp är 2.000 kr.
- Lånet är räntefritt upp till 24 mån.
- Det går även att delbetala upp till 48 mån, räntan är då 14,88 % för hela perioden.
- Du betalar en administrationsavgift på 29 kr per månad för delbetalningsplaner 2 månader och över.
- Om du väljer en delbetalningsplan på 6, 12 eller 24 månader betalar du även en uppläggningsavgift.

Du kan när som helst betala in hela beloppet utan ytterligare avgifter och du kan delbetala mer än det överenskomna beloppet per månad.